Kindle Keyboard (3rd generation)

Kindle Keyboard sekä nahkaiset suojakannet lampulla
Rakkain aarteeni Kindle (Keyboard) on viime aikoina vedellyt viimeisiään. Vähän aikaa sitten siihen ilmestyi pientä vikaa: oli hidas, jökitti jonkin verran ja teki muita pikku jekkujaan. No kun niistä päästiin, niin akku alkoi kenkkuilla ja ei ole kestänyt enää kuin päivän tai pari. Sen kun pitäisi kestää n. kuukausi. Tosin minulla se on kestänyt yleensä viikon verran, sillä sen verran reippaasti sitä tulee käytettyä. Myös Kindlen kyljessä olevat nahkakannet yölamppuineen syövät akkua.

Kindle on ollut minulla käytössä vajaan pari vuotta, joten laitteelle on ehtinyt kertyä ikää. Sain sen aviomieheltäni lahjaksi yhtenä häävuosipäivänämme. Se on rakkain omistukseni ja kulkee mukana kaikkialla. Ei sitä uskoisi, että tällaisesta pokkareiden hamstraajasta tuli elektronisten kirjojen lukija, mutta niin vain kävi. Nykyisin luen kirjoista n. 95% Kindlellä. Suosittelen sitä suuresti kaikille - jopa minun kaltaisilleni epäilijöille, sillä suhtauduin siihen todella suurella varauksella. Mutta suotta. Nyt en voi hehkuttaa sitä tarpeeksi!

Päätin sitten kysellä Amazonista neuvoja ongelmiini. Yllätys oli suuri, kun he tarjosivat minulle uutta laitetta ilmaiseksi. Pitää maksaa vain toimituskulut! En valitettavasti saa enää samaa mallia, vaan uuden, kosketusnäytöllisen. Saan suunnilleen saman arvoisen ja samoilla ominaisuuksilla varustetun laitteen (esim. mahtuu lähes yhtä paljon kirjoja kuin vanhaanikin). Minun piti tilata uuteen malliin myös uudet nahkakannet yölampulla. Se oli pakko tehdä erillisenä tilauksena, mutta antoivat siinäkin upeata asiakaspalvelua: toimituskulut ilmaiseksi ja hintakin tuli hieman alaspäin. Olen kyllä todella tyytyväinen heidän palveluunsa tässä asiassa! Nyt sitä uutta laitetta odotellessa...

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Candles-kynttilälaatikko

Kaunis "Happiness is Homemade"

Wilfa HUE-6B ilmankostutin